Tapahtumat / Events

Alter Ego kokoontuu viikottaisiin kerhoiltoihinsa läpi vuoden joka tiistai Mechelininkatu 3D:n tilavassa kellarissa, jonne pääsee painamalla ulkosummeria "Kissa". Kerhoilloissa puuhaillaan jäsenistön mielenkiinnon mukaan niin rooli-, lauta-, kortti- kuin miniatyyripelienkin parissa yleisen jutustelun ohessa. Peleihin on helppoa päästä mukaan eikä mitään aiempaa kokemusta vaadita. Tervetuloa!

Joka tiistai kello 18 alkaen.

Kerhoiltojen lisäksi järjestämme noin kerran kuussa PPP-viikonlopun (Pelejä, Partya ja Purtavaa) jossa sitten ehtii pelaamaan kaikenlaista vähän pidempääkin, mihin arki-illat eivät taivu. Etenkin raskaammat lautapelit, pienoismallit ja roolipelitestit ovat yleisiä näissä.

Muita mainitsemisen arvoisia päivämääriä fuksisyksyn lähestyessä:

- 2.9. Avajaiskarnevaalit keskustassa
- 17.9. Fuksisuunnistus kertsillä
- 20.9. Fuksisitsit Savolla
- 27.9. Fuksiseikkailu Kaisaniemen puistossa
- 28.-29.9. Fuksi-PPP kertsillä
- 1.10. aloittelijaystävällistä ropetusta kertsillä
- 19.10. AE:n 25. vuosijuhlasitsit Alinassa

**

Alter Ego gathers every week on Tuesdays 18 o'clock onwards at our club room at Mechelininkatu 3D's spacious basement. Press the "Kissa" buzzer next to the front door to get in. Activities include roleplaying, board games, miniature games and other general merrymaking depending on the interests of the participants. Getting in a game is easy and no previous experience is required for anything. Welcome aboard!

In addition to the weekly club nights, we have a longer gaming weekend about once per month. These PPP weekends (Play, Party 'n' Potluck) are basically extended club gatherings where there's more time to play and hang around than there is on normal weekdays, so longer board games, miniature warfare and rpg playtests are often on the menu.

Other dates worth mentioning now that the Freshmen Fall is soon upon us:

- 2.9. Opening Carneval in the centrum
- 17.9. Freshmen orienteering at the club
- 20.9. Freshmen table party at Savo
- 27.9. Freshmen adventure at Kaisaniemi park
- 28.-29.9. Freshmen PPP at the club
- 1.10. beginner friendly roleplaying at the club
- 19.10. AE's 25th birthday table party at Alina

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License