Tapahtumat / Events

Huom! Kerhoiltojen rytmi on hieman hitaampi syksyllä pandemiatilanteen johdosta.

Alter Ego kokoontuu viikottaisiin kerhoiltoihinsa läpi vuoden joka tiistai Mechelininkatu 3D:n tilavassa kellarissa, jonne pääsee painamalla ulkosummeria "Kissa". Kerhoilloissa puuhaillaan jäsenistön mielenkiinnon mukaan niin rooli-, lauta-, kortti- kuin miniatyyripelienkin parissa yleisen jutustelun ohessa. Peleihin on helppoa päästä mukaan eikä mitään aiempaa kokemusta vaadita. Tervetuloa!

Joka tiistai kello 18 alkaen.

Kerhoiltojen lisäksi järjestämme noin kerran kuussa PPP-viikonlopun (Pelejä, Partya ja Purtavaa) jossa sitten ehtii pelaamaan kaikenlaista vähän pidempääkin, mihin arki-illat eivät taivu. Etenkin raskaammat lautapelit, pienoismallit ja roolipelitestit ovat yleisiä näissä.

Mainitsemisen arvoisia päivämääriä alkusyksystä:

- 1.9. Fyysinen kertsi kerhotiloissa kello 18 alkaen
- 8.9. Etäkertsi Discordissamme (https://discord.gg/NgzWNy6)
- 11.9. Piknik ulkona, lisää infoa lähempänä
- 15.9. Fyysinen kertsi kerholla
- 22.9. Etäkertsi Discordissamme
- 29.9. Fyysinen kertsi kerholla
- 3.10. Etälarppi kultisteista

Fyysisten tapahtumien yhteydessä muistetaan hygieniaohjeet ja toivotetaan erityisesti uudet kävijät tervetulleiksi. Mikäli pandemiatilanne muuttuu, fyysisten tapahtumien perumisesta lähetetään lisää tietoa lähempänä, mutta toivon mukaan näin ei tarvitse tehdä :)

Yllämainittujen tapahtumien lisäksi pohdinnassa on esimerkiksi keskusteluiltoja ja Artemis-avaruuslaivasimulaattoripelejä. Jos sinulla on ideoita tai intoa tapahtumiin, tuo se ihmeessä esiin Discordissamme!

**

Note! Due to the pandemic situation, normal club nights happen a bit less often in the Fall.

Alter Ego gathers every week on Tuesdays 18 o'clock onwards at our club room at Mechelininkatu 3D's spacious basement. Press the "Kissa" buzzer next to the front door to get in. Activities include roleplaying, board games, miniature games and other general merrymaking depending on the interests of the participants. Getting in a game is easy and no previous experience is required for anything. Welcome aboard!

In addition to the weekly club nights, we have a longer gaming weekend about once per month. These PPP weekends (Play, Party 'n' Potluck) are basically extended club gatherings where there's more time to play and hang around than there is on normal weekdays, so longer board games, miniature warfare and rpg playtests are often on the menu.

Dates worth mentioning:

- 1.9. Physical club night at the clubroom from 18 o'clock onwards
- 8.9. Distanced club night at Discord (https://discord.gg/NgzWNy6)
- 11.9. Picnic outside, more info on a closer date
- 15.9. Physical club night at the clubroom
- 22.9. Distanced club night at Discord
- 3.10. Virtual cultist larp

Remember hygiene guidelines during the physical meetings and welcome all new members in particular. If the pandemic situation changes and some events have to be cancelled, we will notify you beforehand. Let's hope we don't have to :)

In addition to the above, there's been talk of things like Artemis space ship simulator events and such at some point. If you have ideas or want to organize something, come and give it a shout at our Discord!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License